miercuri, 8 octombrie 2008

Nu raspundem in fata nimanui...

Nu raspundem in fata nimanui...

De cand am aparut in peisaj,adica din 29 august,brigada Gruppo Nord Baia Mare,a fost privita de catre toti din zona cu dispret..
Rivalii nostri de-o viata,cei din SM,nu contenesc sa ne atace verbal,chiar si atunci cand noi am incercat sa nu ne mai ocupam cu ei,sa le demonstram,ca pana atunci cand vor incepe sa existe,nu ne preocupa situatia lor..Se pare ca degeaba..Suntem prea importanti pentru ei...
In propriul nostru oras,am fost amenintati,multi au spus ca nu vom rezista nici doua etape..Se pare ca s-au inselat..
Vreau sa spun ca pe noi nu ne intereseaza opiniile altora..Criticile le ascultam si incercam sa invatam din ele...Daca am fii laudati,la fel ne-am comporta...
Suntem uniti,incercam sa facem ceva pentru oras,echipa...
Nu ne-am intitulat ultrasi,nici hools...Stim ca doar prin fapte putem demonstra ca am fii asa ceva...Nu dam socoteala in fata nimanui...Suntem cum vrem sa fim..Suntem pentru FC BAIA MARE...

Niciun comentariu: