duminică, 23 noiembrie 2008

Suntem putini,dar nu conteaza..Suntem alaturi de echipa noastra draga

De cand ne-am infiintat,ne-am propus sa promovam FC Baia Mare,si iubirea pentru culorile galben-albastre...Suntem acuzati ca suntem stelisti,rapidisti,dinamovisti,etc...Toti uita un lucru..Inaninte de toate suntem baimareni..Si e datoria,treaba noastra sa sustinem echipa locala...Nu o facem pentru reclama..Nu avem nevoie de ea...Nu o facem pentru moda,daca vroiam acest lucru il faceam mai de mult...
Vara cand ne-am intalnit am hotarat,sa reaprindem spiritul in orasul nostru..Dupa 2000 toti ne-am luat privirile de pe FC..Ne-am axat pe capitala...Vazand ca in orasul nostru,se inmultesc semnele capitalei,am hotarat sa reinviem dragostea pentru Mineru...
Chiar daca suntem atacati din toate partile,ba ca nu suntem suporteri adevarati,ba ca injuram echipe,noi vom continua...
Vom continua sa sustinem FC Baia Mare...Asa cum stim noi mai bine..Fiind prezenti la meciuri,incurajand echipa...
Am stat 8 ani departe de echipa..Am fost pasivi...Suparati,dezamagiti dupa evenimentele din aceea vara..Apoi si fostul lider de galerie,ne-a dezamagit constant..
Cei ce alcatuim Gruppo Nord Baia Mare,ne consideram baimareni,si sustinem doar o echipa,iubim doar o echipa,cantam pentru o singura echipa:FC BAIA MARE...
Restul echipelor nu ne intereseaza...Daca nu va place cine suntem,si ce reprezentam lasati-ne in pace,si noi va lasam...
Ultimele evenimente,comentarii,nu ne-au slabit..Ne-au dat putere...Noi stim ca iubirea noastra nu poate fii cumparata...Stim ca nu apartinem de politic...Nu putem fii acuzati de nimeni pentru faptele noastre...Am facut totul din dragostea pentru Baia Mare...
Daca e un pacat sa iubesti echipa asta frumoasa,atunci suntem vinovati..Daca e pacat sa canti pentru ea,condamnati-ne...Dar spiritul suporterului baimarean,nu va disparea..Nu a inceput cu noi,si speram sa nici nu sa se termine cu noi...Chiar asta ne e obiectivul...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mandru ca sunt baiamarean !

Anonim spunea...

Pe viata miner !

Anonim spunea...

da chiar sunteti pasivi? :))