miercuri, 28 ianuarie 2009

Iubirea noastra: Baia Mare

Asa am putea sa numim incercarea baietilor din Gruppo Nord...Si a celor ce ni s-au alaturat,in data de 29 august 2008..
Dupa discutii,telefoane,intalniri,a inceput si campionatul...Atunci am decis cu totii,sa incercam ceva nou in oras la noi...Sa sustinem neconditionat echipa de fotbal,FC Baia Mare..Echipa fanion a orasului nostru,echipa care inseamna cel mai mult pentru noi...
Am fost acuzati de multi,ca nu suntem suporteri adevarati,ca defapt toti dintre noi sunt fosti sclavi ai capitalei....
Am trecut peste acuze...Am continuat,ba mai mult ne-am alaturat echipei si in depalsare....Ne-am comandat fulare,lucru ce nu s-a mai vazut la noi in oras...A urmat iarna..Pauza..Ne-am intalnit in anul nou,si am hotarat,sa facem mai multe...
Iubirea noastra nu are limite..Pentru echipa noastra draga vom face orice...Vom fii acolo,si de ploua,si de ninge...
Baia Mare,e orasul nostru..Acest oras minunat,ne-a oferit mare noastra iubire: FC BAIA MARE...Ne vom apara orasul cu orice pret....

Niciun comentariu: