luni, 28 decembrie 2009

Salvati FC BAIA MARE!














Am gasit cateva poze cu stadionul, galeria ,de mai demult cam de prin anul 2000 de la meciul cu Rapid din cupa Romaniei, de la barajul cu Farul Constanta,Barajul cu Forestra Suceava si cateva poze de la Minaur si HCM. Si ma gandesc cu melancolie cat de frumos a fost atunci,imi aduc aminte de meciul cu Farul si cel cu Rapid la care am fost prezent,iar cel cu Forestra l-am vazut de la tv plangand de bucurie cand am promovat in prima liga iar mai tarziu plangand de tristete pentru ca au vandut locul. Acum nu stim ce v-a fi la anul daca v-a mai exista o echipa de footbal in baia mare ce se v-a intampla cu Minerul nostru , si ma intreb ce e de facut noi suporterii, noi baimarenii ce sa facem sa ne unim cumva cu toti sa ajutam echipa care ne reprezinta pe fiecare in parte ,echipa care ne bucura inimile si care ne-a facut sa zambim de atatea ori si sa mergem acasa cu o bucurie in suflet si sa putem spune sunt mandru ca sunt baimarean. Eu zic ca , chiar daca e poate prea tarziu, e timpul sa luam atitudine sa nu se stinga echipa noastra sa nu-l facem de rusine pe Viorel Mateianu si pe multi altii care au fost ,sunt si vor fi eroii nostrii ! Salvati FC BAIA MARE !!!!!!!

Un comentariu:

Louie spunea...

Interesant!!!FC BAIA MARE NU MOARE :)